Myth Academy

Opis: Kolejne pokolenie mitologicznych dzieci udaje się do akademii, by uczyć się o kulturze ludzi, którymi się opiekują aka kolejny pomysł niegodny uwagi

✦⋆*◦ ⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯ ◦*⋆✦

• BOHATEROWIE •

Sakura 🗝
Wiek: 16 lat
Data urodzin: 16.06
Charakterystyka: córka Kitsune
Ulubiony kolor: delikatny róż, jasny pomarańcz i fiolet
Ulubiona potrawa i napój: sushi, zielona herbata
Ulubiony kwiat i drzewo: chryzantema, wiśnia
Magiczne zdolności: umiejętność przemiany w lisa o dziewięciu ogonach i bieganie po wietrze
Najskrytsze pragnienie: Chciałabym zwiedzić cały świat!
Ulubione zajęcie: Bieganie po wietrze. Mama mnie tego nauczyła. Wystarczy wsłuchać się w rytm mas powietrza, a reszta jest prosta.
Co mi działa na nerwy: Długie, ciasne kimono. Jak w tym chodzić? Zabić się można!

Hathi 🗝
Wiek: 16
Data urodzin: 17.07
Charakterystyka: córka bogini Ganga
Ulubiony kolor: niebieski i czarny
Ulubiona potrawa i napój: curry, herbata
Ulubiony kwiat i drzewo: lotos, figowiec
Magiczne zdolności: wszelka manipulacja wodą
Najskrytsze pragnienie: Chcę przeczytać wszystkie mity, jakie powstały do te pory. Ale jest ich tyle, że boję się, że nie zdążę tego zrobić.
Ulubione zajęcie: Chodzenie po wodzie. To pierwsza moja nabyta umiejętność i jednocześnie ulubiona.
Co mi działa na nerwy: Tydzień NIEpikantnego jedzenia na stołówce. Zawsze przemycę coś ostrego.

Yoshi i Yuka*
Wiek: 17 lat
Data urodzin: 1.12
Charakterystyka: dzieci smoka południa
Ulubiony kolor: wszystkie odcienie błękitu i niebieskiego.
Ulubiona potrawa i napój: ramen i udon; mochito i sake
Ulubiony kwiat i drzewo: storczyk i stokrotka; wiśnia i czereśnia
Magiczne zdolności: Oboje zmieniamy się w smoki oraz władamy burzą
Co mi działa na nerwy: Nadmierny entuzjazm i brak opanowania.

Opalion*
Wiek: 16
Data urodzin: 17.01
Charakterystyka: córka Bakaneko
Ulubiony kolor: brudny różowy, szmaragdowy i srebrny
Ulubiona potrawa i napój: Ryba, najlepiej pstrąg, chociaż czasami jeśli zassam komuś duszę, to jestem w pełni najedzona; Cola
Ulubiony kwiat i drzewo: kwiat wiśni; wierzba
Magiczne zdolności: Zmieniam się w kota z ośmioma ogonami, oraz zmieniam się w dym. Nie wspominając o pożeraniu duszy
Najskrytsze pragnienie: Zawsze chciałam móc posmakować świata w pełni, nie tylko na Ziemii ale i poza nią
Ulubione zajęcie: Uwielbiam buszować wśród liści pod postacią kota.
Co mi działa na nerwy: Debile, chociaż wkurza mnie także przesadna czerń czy zbyt intensywny róż
____________________________
*postaci stworzone przez Luliczek

Nr 006

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Trochę nieprzydatnych faktów o mnie:

Theatre Academy

Królowa Rosatopii na YouTube