Trochę nieprzydatnych faktów o mnie:

jestem Polką i mieszkam w Warszawie

moim ulubionym kwiatem jest róża

mam 160 cm wzrostu (lub 5′3″ - jak kto woli)

Ravenclaw

zbieram dekoracyjne klucze

uczyłam się gry na pianinie i nadal potrafię z pamięci kilka utworów

lubię tworzyć kolaże zwane aesthetics

mam bzika na punkcie przyborów papierniczych; trochę maluję akwarelami

dużą część swojego wolnego czasu przesiaduję na Pinterest (6 kont, łącznie około 100 tys. pinów)

utożsamiam się z jednorożcami (ale tymi prawdziwymi z ciałem jelenia, ogonem lwa i rogiem), łabędziami i kotami

trochę siedzę w astrologii i wyznaję teorię istnienia życia poza Ziemią

jestem moderatorką Kate z kanału RandomLady i GamingLady oraz jej oficjalnego Discorda

•❤◦♡° ⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯ °♡◦❤•

ulubione owoce: malinagranatwinogronowiśnie, brzoskwinia

ulubiony kolor: #000000 lub #0066cc

ulubione zwierzęta: jednorożec, łabędź, jeleń, pszczoła, kot

uwielbiam filmy i seriale (głównie akcji lub animacje)

życie bez muzyki nie miałoby sensu (indiesoundtrackirockklasyczna)

•❤◦♡° ⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯ °♡◦❤•

3 nawyki, które mam:

często mówię celowo niepoprawnie niektóre wyrazy
pisanie notatek tylko i wyłącznie czarnym długopisem
ciągłe sprawdzanie telefonu, w razie, gdybym przegapiła jakąś wiadomość

•❤◦♡° ⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯ °♡◦❤•

Odrobina astrologii:

15.05.2000

Sun: Taurus
Moon: Libra
Rising: Virgo

INFJ-T

•❤◦♡° ⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯ °♡◦❤•

SPIS TREŚCI:

𝒮𝓎𝓈𝓉ℯ𝓂 𝒜𝓁ℊ𝒶𝓂𝓉𝒶

Silver Keys

Metal Keys

Bezpieczna Przystań

Mysteries of Alingea

Poradnik jak stworzyć swój unikalny świat

Descendants

Alturian Library

Trójca Kopnięta

•❤◦♡° ⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯ °♡◦❤•

MOŻNA MNIE TAKŻE ZNALEŹĆ NA:

algamtasystem - aesthetic of my world
beigewhiteangel - pretty photos for aesthetics
lilacpeachwitch - live-action movies/series
pinknatureprincess - animation/drawings
argonywyvern - games
laidelle_duckling - Ever After High & RWBY

◀︎ serwer na Discordzie

rosatopia.

(Rosatopia#3499)

juliet-the-queen-of-rosatopia - pretty photos for aesthetics
Talia Pumpkinwand - RWBY content (and some other series)
Pearl Swanley - text posts
from-angel-to-devil - aesthetics
Argony from Rosatopia - black&white photos

 

Bella152000

Rosatopia#769

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Theatre Academy

Królowa Rosatopii na YouTube