Monster High

 

TAWNEE SWAMP

TEAL UNIQUE

NEELAM LAKE

 

Córka potwora z bagien

Córka jednorożca; piosenkarka; pragnie pomóc ukrywającym się wśród ludzi potworom

Córka Nessie (potwór z Loch Ness)

WIEK:

17 łusek

17 piórek

17 łusek

ZABÓJCZY STYL:

Różowe spodenki, delikatny sweterek i zabójcze buty. Oprócz tego zakochana jestem w kwiecistych wzorach.

Najczęściej sukieneczki. Ostatecznie gładka bluzeczka, krótkie spodenki i zabójcze balerinki.

Kropeczki, łuski i glony – czego chcieć więcej? Oprócz tego preferuję delikatne sukieneczki.

UPIORNA WADA:

Z natury jestem cichy potworem. Mój problem? Jestem ZA cicha… I przez to zdarza mi się straszyć moich przyjaciół.

Czasami magia wymyka mi się spod kontroli.

Mam alergię na brudną wodę. Nawet napojów gazowanych nie mogę pić, ponieważ już po sekundzie moje łuski wysychają i wyglądam jak mój ojciec.

ULUBIONY KOLOR:

morski i jasnoróżowy

Różowy, niebieski i jasny zielony.

Niebieski i różowy.

ULUBIONA POTRAWA:

Klopsiki z ryżem w sosie bagiennym.

Ptasie mleczko.

Sushi.

NAJBARDZIEJ IRYTUJĄCA RZECZ:

Żarty na mój temat, że jestem najbrudniejszym potworem. Kłamstwo! Jestem aż za schludna. Do tego to właśnie mój pokój jest najczystszym w Akademii.

„Przezabawne” żarty mojego młodszego brata… Czego on jeszcze nie wymyślił…

Małe łososie. Co z tego, że pomagają mi pozbyć się pasożytów (których u mnie brak). Nie mam komfortu z pływania!

ULUBIONE ZAJĘCIE:

Opiekowanie się moim ogrodem i pomoc naturze :D

Latanie pośród chmur – bezcenne widoki, lekkie powietrze i… niezależność.

Wycieczki historyczne. Starodawne zamki skrywają tyle przecudownych tajemnic – i ja chcę je odkryć.

ZWIERZĄTKO:

Jak byłam mała ciocia podarowała mi małego aligatorka, którego nazwałam Kieł. Moja torba szkolna spokojnie go mieści, więc mogę go zabierać zawsze ze sobą.

Słodka lisiczka. Nazwałam ją Wiki i kocha maliny. Ma fioletowe futerko i jest miękka w dotyku.

Zielona żabka, Księżnisia. Jak byłam mała kręciła się koło mojej jaskini. Po pewnym czasie postanowiła ją przygarnąć co sprawiło, że stała się moją najlepszą przyjaciółką. <3

ULUBIONY PRZEDMIOT:

Boologia. Kocham naturę i chcę o niej wiedzieć wszystko!

Ge-orge-phy. Wiem, że tylko na tych lekcjach dowiem się wszystkiego o naszej atmosferze.

Pływanie. W wodzie czuję się jak u mnie w jeziorze. <3

ZNIENAWIDZONY PRZEDMIOT:

Gotowanie. Jestem wegetarianką, dlatego patrząc na te całe mięso… zbiera mi się na wymioty.

Pływanie. W wodzie moje piórka mokną, sklejają się i nie mogę latać, czego skutkiem jest spóźnianie się na kolejną lekcję.

Potwo-historia. Podczas mojego dojrzewania miałam wystarczająco dużo czasu na czytanie książek historycznych. Do tego lubię przyczepiać się do szkockich wycieczek i słychać historii przewodnika. Innymi słowy wiem już chyba wszystko, więc nie wiem, czemu mam obowiązek uczyć się tego od nowa…

Tawnee Swamp 🗝◆💀

Teal Unique 🗝◆💀

Neelam Lake 🗝◆💀

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Trochę nieprzydatnych faktów o mnie:

Theatre Academy

Królowa Rosatopii na YouTube