Królowa Rosatopii na YouTube

Drodzy Czytelnicy!

Jak już wiecie - już od kilku lat jestem moderatorką RandomLady. W okresie przedświątecznym organizowała na swoim kanale livemassy ze wspólnym otwieraniem kalendarzy adwentowych i rozmowami. W tym roku wyjątkowo zmieniła tę formułę i w ramach vlogmassów zaprosiła niektórych twórców do przygotowania dla niej materiału świątecznego.

Tak się składa, że i mi się udało taki materiał przygotować. Liczę na liczną frekwencję i zasypanie Kate pozytywnymi komentarzami. Dla tych, którzy jej nie znają - zachęcam do pozostania na kanale na dłużej!




Komentarze

  1. Materiał super. Super o dziadku do orzechów opowiadałas

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za tak dokładny materiał. Nie myślałaś o założeniu własnego kanału?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam o rozpoczęciu jakiegoś podcastu na YT, ale póki co brakuje mi czasu i warunków do nagrywania. Zapraszam serdecznie na Discorda, jeśli chcesz być na bieżąco z tym planem ;) (https://discord.gg/rbhmjSAeKB)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Trochę nieprzydatnych faktów o mnie:

Theatre Academy