Joker Card

Opis: Ludzie podzieleni są na cztery rasy według kolorów kart. Dziedziczenie raz jest kwestią skomplikowaną: w przypadku rodziców z dwóch różnych ras szansa urodzenia się dziecka w jednej z nich wynosi 50% - czysta loteria.

W tym świecie każdy człowiek ma swój charakterystyczny Dar, który wynika z obecności słabych źródeł magii.

Bardzo popularne są tu Igrzyska - zawody między czterema drużynami odbywające się w sezonie letnim. Każda drużyna składa się z trzynastu zawodników i co roku wybierana jest nowa reprezentacja. Wybory są losowe: dzień po zakończeniu trwających Igrzysk do sklepów trafiają specjalne talie kart. Tylko w trzynastu opakowaniach (razy cztery kolory) znajdują się wyróżniające się, specjalne karty przydzielającej od razu pozycję w drużynie. Talię te można kupić, następnie rozpakować i liczyć na szczęście, że akurat w tym opakowaniu znajdzie się kartę. Wielu próbowało oszukać system, jednak specjalna karta z boku nie różni się niczym od zwykłych, a posiada specjalny kod potwierdzający (by nie doszło do oszustwa).

Igrzyska polegają na walkach między drużynami. Odbywają się jednak w różnych wariantach losowanych co tydzień: po trzy osoby, po cztery, losowo lub po kolei. Istnieje dodatkowo Joker - losowany co tydzień - zapewnia możliwość zamiany jednego zawodnika na kogoś z zewnątrz (zwykle byłego, doświadczonego zawodnika) w najbliższej rozgrywce.

Przez lata niepokonanymi mistrzami była rasa Pik, o drugie miejsce wiecznie rywalizowały Karo i Trefl. Kier zawsze był na końcu, ponieważ zawodnicy woleli grać celebrytów, zamiast trenować.

Jednak kilka lat wcześniej pojawił się zawodnik w drużynie Kier, który zdobył dla drużyny rekordową liczbę punktów. Nikt po nim nie uzyskał więcej, dlatego został trenerem. Dopiero teraz do pewnej ambitnej dziewczyny trafiła karta z numerem 5 i podejście Kier do tego sportu obróciło się całkowicie.

*◦ ⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯ ◦*⋆✦

• KOLORY •

Pik ♠️
czerń i zieleń

Trefl ♣️
niebieski i biel

Karo ♦️
pomarańcz i żółć

Kier ♥️
czerwień i róż

*◦ ⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯⎯ ◦*⋆✦

• BOHATEROWIE •

Adeline Rose
 • 5 ♥️ 🗝◆

Dar: niewidzialność; broń: dwa wachlarze; wielka fanka Victora; marzyła o tym, by zmienić nastawienie innych Kier do Igrzysk - trenowała codziennie, by sprostać oczekiwaniom; początkowo nie zdobywała wielkiej liczby punktów dla drużyny, jednak kiedy Victor zauważył ją na jednym treningu, zwrócił uwagę na jej potencjał i dał jej dobrą radę - pozwoliło to na zdobycie rekordowej liczby punktów - 36 w jednym meczu (takiego wyniku Kier nigdy nie uzyskał w trójkach)

Arthur Moss • 9 ♠️

Dar: nadludzka siła; broń: topór; opanowany i skupiony na tym, co robi; zaczyna interesować się Adeline, kiedy zauważa jej przyjaźń z Kadence; z sukcesem próbuje się zaprzyjaźnić z dziewczyną Kier; nie wie dlaczego, ale jest jedyną osobą, która potrafi wyczuć ruchy Adeline, gdy ta jest niewidzialna; przez długi czas jednak nikomu tego nie zdradził - uznał, że byłoby to wobec niej nieuczciwe; po pewnym czasie oboje zbliżają się do siebie i zaczynają ze sobą chodzić, czym wzbudzają ogromne zainteresowanie mediów

Nickolas Brown • 6 ♥️ ▲

Dar: tworzenie swoich kopii jako iluzji; broń: szpada; najlepszy przyjaciel Adeline; kupił talię kart na prośbę swojego chłopaka, który chciał, by obaj wzięli w nich udział, jednak dostał się tylko Nickolas; charyzmatyczny i pomysłowy, doskonale zauważa prawidłowości w zachowaniach przeciwników; konflikt między Nickolasem i jego chłopakiem nawarstwiał się, aż zerwali ze sobą; pomógł mu wtedy Anthony, z którym się bardzo zbliżyli

Kadence McPurple • 8 ♠️

Dar: polaryzacja; broń: dwa tantō; najlepsza przyjaciółka Adeline - poznały się na bankiecie po pierwszej rozgrywce, bardzo często razem trenują; pewna siebie, stanowcza, czasami chamska; nie boi się powiedzieć co myśli; pragnie pokonywać własne granice

Anthony Light • Walet ♥️ ▲

Dar: zmienianie rozmiarów (w sensie zmniejszanie i zwiększanie się); Broń: Kusza - w niej ma ukryty sztylet aby nie być bezbronnym z bliskiej odległości. Jeśli potrzebuje szybko strzelić może w każdym momencie z kuszy zrobić łuk poprzeczny. Trenował do igrzysk już od dłuższego czasu. Od początku spodobał się mu Nickolas, jednak wiedział iż jest z związku; w pewnym sensie ucieszyła go wiadomość o ich rozstaniu… (link do właściciela postaci)

Victor Dragonfly • ♥️

Trener drużyny Kier; były zawodnik Igrzysk - jako pierwszy w historii swojej drużyny pozwolił na zdobycie rekordowej liczny punktów; pomimo faktu, że jego drużyna zajęła wówczas ponownie ostatnie miejsce, stał się niczym bohater narodowy; chce przekazać swoją pasję do Igrzysk kolejnym pokoleniom; nie radzi sobie z nowymi rekrutami: drużyna to banda dzieciaków potrzebujących sławy i rozgłosu; któregoś dnia zauważa Adeline na jej samotnym treningu i widzi w niej swoje odbicie; postanawia przekazać jej wiadomość - w czasie mowy motywacyjnej przed kolejnym meczem pada z jego ust zdanie: „Teraz mam wiadomość do każdego z was indywidualnie: jeśli sądzicie, że sami jesteście w stanie poradzić sobie lepiej z przeciwnikiem, zamiast działać w drużynie - nie bójcie się! Zostawcie kompanów z tyłu i ruszcie do przodu, jakbyście sami musieli stawić im czoło"; Adeline zrozumiała przesłanie mentora i sama pokonała dziewięciu przeciwników

Florence Shark • 3 ♣️

Dar: nadludzka siła; broń: berdysz; dziewczyna przy kości, z charakterem i niesamowitą odwagą, pewnością siebie i dystansem do własnej osoby; pomysłodawczyni założenia zespołu muzycznego, który wcieliła w życie dzień po zakończeniu igrzysk - do współpracy zaprosiła Daisy (swoją najlepszą przyjaciółkę), Kadence i Adeline

Daisy Coffee • 7 ♦️

Dar: teleportacja; broń: włócznia; najlepsza przyjaciółka Florence; cicha i spokojna; źle czuje się na arenie, ale robi co w jej mocy, by jej drużyna zdobyła jak najwięcej punktów

Nr 061

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Trochę nieprzydatnych faktów o mnie:

Theatre Academy

Królowa Rosatopii na YouTube